因為樂透之神還沒找到我,所以為五斗米折腰中...
折了一星期的腰真的好累...實在是太久沒穿高跟鞋
好不容易凹到星期五晚上,回到家躺在沙發上吃晚飯竟然吃到睡著了???!!!
我的青春小鳥一去不回來~~~

今天又有人來問我是左腦人還是右腦人
就填了問卷囉

http://www.blogthings.com/areyourightorleftbrainedquiz/

結果
我今天的狀態是80%右腦人,跟以前做的恰恰相反

我有一個推論出來的理論:那就是右腦是生物直覺,左腦是人類理智,所以很累的時候做出來通常是右腦,精神狀態好的時候通常是左腦人啦....

不過...大部分時,應該根本就是個腦殘狀態吧你!!!

疲累證明如下:

You Are 20% Left Brained, 80% Right Brained
The left side of your brain controls verbal ability, attention to detail, and reasoning.
Left brained people are good at communication and persuading others.
If you're left brained, you are likely good at math and logic.
Your left brain prefers dogs, reading, and quiet.

The right side of your brain is all about creativity and flexibility.
Daring and intuitive, right brained people see the world in their unique way.
If you're right brained, you likely have a talent for creative writing and art.
Your right brain prefers day dreaming, philosophy, and sports.


arrow
arrow
    全站熱搜

    bluetower 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()